Een midweek GENIETEN!

Drie keer per jaar organiseert stichting de Bubbel een midweek naar manege zonder Drempels in Bennekom.

Een midweek van samen zijn, nieuwe dingen beleven en vooral genieten!

Op de manege verblijven we in twee vakantieappartementen met 4 á 5 cliënten en hun begeleiding/netwerk per appartement.

De manege is compleet aangepast voor onze doelgroep met aangepaste bedden, badkamers, ballenbakken, waterbedden, bedbanken etc. Op de manege kan gebruik worden gemaakt van huifbedritten die goed zijn voor de ontspanning maar ook voor de spieren en de organen en de bloedsomloop. Verder is er een rolstoelspeeltuin en zijn er diverse rolstoelfietsen tot je beschikking.

Het vervoer naar de manege is met een rolstoeltouringcar en op de manege staan rolstoelbussen welke gebruikt kunnen worden voor uitstapjes door de weeks. Denkende aan dierentuinbezoek, de Belevenis, Openlucht museum of vele andere uitstapjes die gedaan kunnen worden.

In de omgeving van de manege is tevens ook genoeg te zien en te beleven, het Kijk- en Luistermuseum in Bennekom, lunchen bij Boerderij Hoekelum, wandelen of fietsen door het Hoekelumse bos, naar de kinderboerderij etc.

Vanaf het najaar 2023 kan er via de website aangemeld worden voor de vakanties van 2024. Zie het inschrijfformulier onder aan de pagina.

Ben je nu al benieuwd naar de Manege, Kijk en Luistermuseum, Boerderij Hoekelum of de Belevenis. Klik dan op de link hieronder.

De vakanties 2024 zijn al volgeboekt. Wilt u meer informatie vul onderstaand formulier in dan nemen wij z.s.m contact met u op.